Konståkning

Idag tränade jag konståkning, i 50 minuter. Min syster har en pulsklocka som hon använde sig. Under detta passet brände hon 420 kalorier och hennes medel puls var 140 medan maxpulsen var 160. Detta visar väl någonlunda bra hur mycket träning get pulsmässigt och förbränningsmässigt. Sen får vi inte glömma att musklerna används rejält. Framförallt när man inte tränat konståkning på ett tag. Det var en sån där superbra träning som man var riktigt taggad på vilket gjorde Sergels roligare psykiskt och fysiskt. Även socialt då mina kompisar var med och också kämpade på.





Mål

Nu när lisebergstiden är över är det dags att komma i form. Varje dag från och med den första har jag antingen gått ut och sprungit eller power Walkat. Jag har även ätit väldigt nyttigt. Mitt mål är nu att kunna bli starkare, om en vecka åker jag till Egypten och då är det beach-kroppen som ska fram. Jag vet att två veckor är en orimlig tid att förvandla utseendet på, men det viktiga är att jag mår bra på insidan av kroppen först. 

Nu när jag har kommit igång med att springa ofta och köra styrketräning mår jag väldigt bra psykiskt. Vare sig det är en kortare eller längre springsträcka så är det bättre än inget alls.

Tyvärr är jag sjuk idag, på grund utav personliga skäl och kan ite träna (kan berätta för er personligen när vi ses om ni vill veta mer gympalärare).